Le cool - amour - bon voyage

Tröja: mango // Byxor: Cubus
Hej mina finaste, äntligen hemma efter en super bra vecka! åh den har varit så bra!
Jag har haft det så bra. I fredags så åkte vi till min morfar efter att ha varit hos min mormor från söndag till fredag! Vi grillade kött och åt jätte gott och sedan åkte vi till golfbanan och körde GOLFBIL haha det är verkligen det roligaaste jag gjort, det fanns 3 stycken ute så jag och Fanny fick en varsin och mina två systrar fick åka till sammans, plattan i mattan så körde vi runt på golfbanorna och skrattade!
Men nu är jag hemma och det är skönt det också, jag tänkte visa vad jag köpt i göteborg imorgon! men här ovan ser ni två av sakerna.
Ni får ha det så bra nu! puss och kram.
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback