Svar på frågestund del 1

När började du blogga?
3 år sen, men har haft olika bloggar!
 
1 sak du vill göra innan du dör?
Bo i new york
 
Hur lång är du?
ungefär 163 cm
 
Vilken skostorlek har du?
36-38
 
Hur många läsare har du per dag?
mellan 100-200 beror på om jag bloggar eller inte..
 
Vart gjorde du din design?
i Gimp som man laddar ner.
 
Älskar din blogg, du är typ min blogg inspratition haha! Du är superfin & skriver bäst! Kram
Gud vad söt, rtack så mycket!

Vilka bloggar läser du?
zara larssons, nickys,kenzas, och alla mina vänners!
Favorit märke?
typ a&f
 
Favorit affärer
-||- i uppsala?
Bikbok, ginatricot och hm!
 
Vad skulle du vilja ha mest just nu?
en kall dricka..
 
Vad tycker du om mig ida kelam?
super söt tjej, du är snäll osv
 
tycker du själv att du har hög satus?
nej värkligen inte!
 
skulle du kunna gå till skolan utan smink?
absolut, jag känner mig bara fräschare med men utan går också bra!
 
du verkar så snäll, jag såg dig på stan en gång jag ville gå fram men jag visste om du skulle tycka jag var en tönt då :( älskar din bloggggg <3
Gud vad söt, det är väl bara att komma fram och säga hej! nej såklart du inte skulla vara en tönt!
 
 Varför så fin?
är inte fin.
 
Har du något husdjur?
1 katt och 4 kaniner och en gigantisk spindel som vill leva i mitt rum, för varje gång jag försöker döda den så springer den i väg så just nu vet jag inte vart den är.
 
Hur får du så fint ljus i dina bilder?
Jag redigerar dom ljusare i gimp!
         
Går du på dans?
si!
 
vad har du gått på för danser?
barn dans, Disco dans, jazz, ballet och modern!
 
vad vill du bli när du blir stor?
typ advokat eller något.
 

Kommentarer
Felicia säger:

Hur kan du skriva att du inte är fin??!!! du är sjukt vacker!! <3 :)

2013-08-07 | 16:16:47
Sara säger:

När du gör dina videos då har du klippt ihopp videosarna i vissa videos, hur gör du det? Asså att du filmar sen stoppar du sen filmar du igen. Gör du det på mobilen eller datorn? :) din blogg är grym!

2013-08-10 | 18:44:04
Petra säger:

Du har en jättefin blogg och så och du är jättefin men det stavas vErkligen inte vÄrkligen. Haha så du vet, kram!

2013-08-10 | 23:39:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback