Kvälls promenix


Hejsan allihoppa! förlåt för denna dåliga uppdatering, men man kan faktist nästan säga att jag har fullt upp! vi är ju här i göteborg med min familj och fanny! idag så har jag och fanny shoppat i Göteborg och fikat på starbucks,för fanny fyller nämligen år så vi uppvaktade henne med lite paket på morgonen och jag hoppades hon gillade dom! Men imorgon kommer det bilder på vad jag köpte i göteborg både video och bilder! om ni vill då?
I tisdags var vi och badade i en jätte varm sjö haha låg nog i det där vattnet i typ en timme..
Ikväll har vi ätit det godaste som finns!! CHEESCAKE och även en god grill middag! Sen gick vi en kvälls prommenix med mormors hundar och dom är jätte söta!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Frida säger:

Vad roligt att du ska göra en video också!
Förresten, vart i Göteborg är du? Och vd heter sjön du badade i? Bor nämligen i Göteborg :)

2013-07-30 | 22:32:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback