NY BLOGG

 
Hej mina finaste byter blogg till denna för jag känner för något nytt och har tröttnat på min gamla! har gjort om designen och väldigt mycket här och jag hoppas ni gillar denna bloggen och stanar här!
 
på tal om design så ser ni att jag har kanter/ skuggur runt min meny och inlägg och jag har letat super länge (när jag startade blogga) efter det sen så såg jag att min vän pauline hade gjort så på sin blogg och hoppas du inte blir sur eller så eftersom jag inte menar med att härmas!
 
 

Kommentarer
Bana säger:

Läste din förra blogg, så bra!
Men denna kommer också bli lika bra eller även bättre!
Älskar din blogg!

2013-07-08 | 18:16:01
Bloggadress: http://banahadguu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback