Outfit

 
Linne:Monki // Jeans:Crocker // Ring:Glitter
En väldigt enkel men skön outfit och passar perfekt till en snygg skinnjacka. Igår så gick jag på stan med fanny och sofi jag hittade ett par skitsnygga brillor! På tisdag nästa vecka ska jag till Frisören och toppa håret och sedan fixa till mina ögonbryn, jag vill få en form på dom som man sedan kan noppa efter själv! sen så ska jag nog åka ner till göteborg och vara hos min mormor medans min andra del av familj är hos min morfar! Nu ska jag gå och fixa mig en smoothie, vad sägs som det? förresten har ni något önskeinlägg ni vill att jag ska göra så kan ni kommentera i kommentarsfältet!

Kommentarer
Bana säger:

Kan inte du göra flera inlägg om dagen för du brukar bara publicera 1 inlägg om dagen! Lite flera inlägg skulle vara kul som ungeäfr 3 inlägg? Men de bror ju på om du har tid + kan du visa dina favorit plagg och vart dem kommer ifrån på en video? De skulle vara roligt om du kunde ha gjort videosar. :)

2013-07-18 | 12:57:22
Bloggadress: http://banahadguu.blogg.se
Julia säger:

Om du har några fler bilder då du var utomlands typ om du vill! :) <3

2013-07-18 | 15:52:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback