Shade

toppen är från Ginatricot
Hej lovers mår ni bra? själv mår jag toppen, nu ikväll tänkte jag kolla på någon film med lite gott snaks till det (hehe) Jag var nyss och tog ett kvällsdopp med familjen vid sjön och det var mysigt, värkligen glad att sommar värmen kommit nu, Och imorgon ska jag träffa min lilla plutt fanny igen.
åh jag fick ett sug för att dra till stockholm och shoppa på alla reor med någon kompis, men sen så kom jag på att jag var pank. Måste värkligen lära mig spara mina pengar..

Kommentarer
agnes säger:

Din nya blogg är verkligen jättebra, myycket bättre än förra!

2013-07-09 | 10:38:49
❥Sarah säger:

Söt du e!

2013-07-09 | 16:15:23
Bloggadress: http://sarahss.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback