We cant stop - we wont stop

Levis shorts från T-shirtstore 500kr
Hej finisar! idag är det fredag och jag är på toppen humör, imorgon ska min familj och en annan åka til väddö och vara där över dagen och bada vid havet! Och sen på söndag ska vi åka till Gbg hihi är så glad eftersom fanny ska följa med!!
Idag är planerna att vara hemma, ska försöka göra något så jag kan tjäna lite extra pengar! sen ska jag nog bara ta det lungt och njuta av sommaren för nu är det nästan bara 3 veckor kvar, åhh.
 

Kommentarer
Lina säger:

Varför har du ingen tröja typ??? annars var det fint :D älskar din blogg!

Svar: hah, jag har en tröja på mig men den är kort.. tack så mycket, blir jätte glad!
heddadebora.blogg.se

2013-07-26 | 14:16:57
Anonym säger:

Lite väl orrigt

2013-07-27 | 22:15:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback