Yollibox

Här om dagen köpte jag en Yollibox för första gången i mitt liv, och jag tog smaken passions frukt och den var värd alla pengarna den kostade haha, den var värkligen super god och kommer lätt köpa den igen.
Idag är en sådan där seg dag man inte gör någonting på, har bara varit hemma och latat mig, men förstår ni att redan halva sommarlovet har gått och här ligger jag och latar mig jag vill att detta ska vara en sommar man minns okej slut med det nu ska jag ut och springa och imorgon vill jag träffa någon och vara med den vi får se hur det blir, Puss

Kommentarer
Denise säger:

Hur mycket kostar en yollibox?

Svar: ca 50 kronor, haha inte så farligt som jag "beskrev" det!
heddadebora.blogg.se

2013-07-17 | 09:56:25
Moa säger:

fin blogg! allt bra med dig? :) kram

2013-07-17 | 18:41:28
Bloggadress: http://moahultins.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback