Back in track

Tillbaka babes! Har behövt tagit en ganska lång paus pga. mycket att göra i skolan, jag kände att jag behövde fokusera extra mycket dom här veckorna!
Men nu är jag tillbaka och jag hoppas även att ni kommer att komma tillbaka! Det är faktist väldigt mycket som har hänt under dom här veckorna jag inte bloggat. Jag har fyllt 14 år, jag har haft en hel del prov, det är bokat för en resa till Israel nu om 2 veckor och ja, antagligen mycket mer. 
Känner värkligen att vintern närmar sig nu är det kallt med nästan vad man än sätter på sig.. + att jag är en persson som fryser Heeeeelaa tiden haha.
Men jag tänkte köra igång med en MJUK start så detta får räcka för idag. Ha det så bra, puss.
 
Dom här bilderna togs för några dagar sedan, lite mysiga och det är även lite presenter jag fick när jag fyllde år!
 

Kommentarer
Anonym säger:

Vart kommer shortsen ifrån?:)

2014-03-03 | 20:06:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback