sommar lull

En lite halft oseriös bild från i sommras, När jag var vid Fannys sommarstuga! 
 Åh saknar ni inte detta? nu är det bara kallt och grått och regnit, känns som det regnar typ varenda dag.
Men men det kan vi inte sitta och grubbla över Hösten är också mysig och snart är det JUL, weeey.
 
Idag har jag gått i skolan som alla andra dagar, vi hade dans som sista lektion och jag var nog lite för trött för den lektionen jag är fortfarande inne i höstlovets sov tider och har inte kommit tillbaka till min vanliga rutin ännu..
Men förresten har ni något önske mål om inllägg? video? eller vad som helst, fråga på bara!! xxxxxx
 
 

Kommentarer
Agnes säger:

Älskar din blogg! Du verkar supersnäll! Men jag har lite förslag på vad du kan göra för inlägg :)
Du skulle kunna göra ett inlägg med "sanningar om dig", ett inlägg om dina favoritplagg/ favoritskor i din garderob, frågestund, sminktips, ett inlägg om dina vänner, video där du sjunger, video där du filmar i ditt hus ( eller det kanske är för privat?), inlägg om vad/vem som inspirerar dig!
Kram

Svar: Tack för tipsen, jätte kul att höra, ska nog se vad jag kan göra av detta! Tack så mycket ha en bra dag! Kram
heddadebora.blogg.se

2013-11-05 | 20:21:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback