ETT RIKTIGT KAP

Jacka från JC 1800:- men fick den för 400:-
Hej allesammans som rubriken lyder så gjorde jag ett riktigt kap idag, JC ska gå in konkurs där jag bor, så dom hade utförsäljning på hela butiken det fanns både Tiger och levis jeans för 500 kronor och mindre!! förstår ni då vilken rea det var eller? I alla fall så hittade jag den här Jackan lite undan gömt och blev helt kär testade den och den satt helt perffffaaa.Och köpte den för 400 kronor!! istället för 1800kr värkligen ett kap eller vad tycker ni? + att det är äkta skin också!
Idag har jag haft dans med min nya dans lärare och det gick jätte bra! Dagen var faktist väldigt chill om man får säga det så, vi slutade 14:30! Efter det gick jag ner på stan med mina kompisar och träffade även lite andra där.
Och nu sitter jag och väntar på att idol ska starta.. Ni får ha det super bra, så hör vi snart, xxxxxx

Kommentarer
Lisa säger:

Gud så snygg! Var det på gränby eller i stan? vill supergärna veta för bor oxå i uppsala :) super tacksam för svar! älskar dig blogg! kramis

2013-09-03 | 20:55:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback