mekaniskt

Macbook AIR
Åh haha känslan när pappa kommer in med denna sköningen in till huset! en macbook air har jag och familjen såklart och delar på.. men det blir nog jag som errövrar den haha! håller fortfarande på att lära mig allt med denna  sak. skit najs ju! ska ladda ner Gimp även här så nu blir det mycket uppdatering för min del! 
well haha om en månad fyller jag år och planerar redan för fullt vad jag önskar mig! kommer på massor men ändå inte, Torsdag imorgon vilket menas med ballet! lite kul är det ändå, men ja hahahah! tänkte dra mig mot sängen nu! ha det så bra xxxx
btw: önska mig lycka till på mitt MATTE PROV imorgon!! aghhh

Kommentarer
Penny säger:

Så himla fin hedda!

2013-09-27 | 20:26:29
Bloggadress: http://pennyedvinsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback