new in : BAG

Har faktist helt och hållet glömt bort och visa min nya väska jag köpte för ca en månad sen, är från en affär som heter accent och det är en wannabe MK väska! tycker den är skit snygg och enkel! vad tycker ni? 
 
Idag har dagen spenderats med Fanny e hon sov hos mig igår till idag och ja vi har haft det mysigt! idag gick vi en snabbis på stan och kollade lite presenter till Emmy som fyllt år i Tisdags, Ja ligger just nu med lite choklad och tnkte sätta på ett avsnitt av Gossip girl! ha det så bra, xxxxx
 

Kommentarer
T säger:

Såg dig och Fanny på bolandcity! Så fina ni är!

Svar: Nej men tack, igår var det en ful dag för mig, men ändå tack så mycket ❤️
heddadebora.blogg.se

2013-09-29 | 10:43:28
Nathali säger:

Hur mycket kostade den?? Supersnygg!

2013-10-17 | 22:32:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback