Victorias secret

Pure daydream // sensual blush // mango temptation // Coconut passion // Läppglans SHINY
 
Fick dessa älsklingar igår! Inte alla dom utan mina syskon fick också, älskar värkligen alla dofter men valde coconut passion och sensual blush som mina Åh gosh haha dom kommer nog vara slut nästa vecka..
 
Igår hade vi som sagt kräftskiva, det var gott men jag är inget större fan av att sitta och disikera dom där kräftorna så haha jag åt mest av allt annat. Det var jätte mysigt och Fanny sov också här efteråt igen! 
ehm nu sitter jag här och har presis bakat munkar dom vart super goda och är värkligen mätt nu.
Imorgon är det måndag och det är jag inte taggad på, saknar sommarlovet! någon som håller med?
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback