bubbleroom

 
bubbleroom
 
hej hej allesammans, sitter här i soffan och äter lite julgodis och kollar runt på bubblerooms sida, letat julklappar för fullt till mig då (hahaha) det är väldigt svårt att hitta men tror jag har börjat hitta de jag söker nu. Iallafall så vill jag tipsa er om sidan bubbleroom.se jag själv har hittat många fina saker och det är både dyrt och billigt på bubbleroom. Som sagt så är det en perfekt sida att leta julklappar då dom har ett sådant stort utbud av kläder, skort, väskor och så vidare. att bära fina kläder tycker jag är ganska viktigt,för att känna sif fin och må bra. det händer att det finns dagar då man bara slänger på sig en tröja, medans andra är lite mer att man vill känna sig lite extra fin, och att använda sig av det man själv tycker är snyggt, är kul!
men men tycker ändå att ni ska ta en titt in på deras hemsida och se om ni hittar något snyggt. ha det så bra, puss puss.
 
http://heddadebora.blogg.se/2013/december/bubbleroom.html

Kommentarer
Evelin & Matilda säger:

Länk byte? :D

2013-12-07 | 16:32:19
Bloggadress: http://friendsbutlikesisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback