saturday

puuh, nu är alla prov och läxor färdiga för året, så skönt! har den här veckan haft 3 prov och läxförhör, så det är riktigt skönt att bara nu ta de lungt i några veckor! Igår var det lucia och jag och min dans klass gick och kollade på våran skola som hade lucia i kyrkan. dom var jätte duktiga! 
vi slutade lockan 1 och egter det gick jag och någre tjejer till lager 157 och kolllade lite, fick enbart med mig ett par underkläder då jag sparar till jullovet då vi ska åka till stockholm och shoppa! känner verkligen att min garderob behövs uppdateras. well well nu så sitter jag i soffan och skriver, har ätit lite lunch och är även hemma ensam, så det är ganska skönt! hoppas ni får en bra lördag så hörs vi snart. puss
 
åh hittde dessa bilder som är tagna ca en vecka innan skolavslutningen!

Kommentarer
Rebecca Nilsson | Just be yourself! säger:

Vill du bli den bästa designbloggen?:D

- http://rebeccahnilsson.blogg.se/2013/november/tavling-for-basta-designbloggen.html#comment

2013-12-15 | 21:46:03
Bloggadress: http://rebeccahnilsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback