selfie

 
hej hej allesammans! sitter just nu i soffan och har precis bakat pepparkakor, dock så är inte jag ett större fan av pepparkakor men det är allt mysigt att baka! Idag har jag bara tagit det lungt. Jag kollade på en film som heter the impossible, den handlar om tsunamin i thailand för några år sedan. Gud så hemskt det måste ha varit!! och jag som nästan aldrig gråter i filmer grät till denna! och på tal om film den 19 december tror jag det är så kommer justins believe film ut, är så taggad och vill värkligen se den!!
Nu ska jag gå ut och åka pulka, haha det finns ibland fördelar med att inte bo mitt i stan. well hoppas ni får en bra dag så hörs vi imorgon. puss.
BTW: Jag och fanny har skapat en videofyme kanal som heter: Hedda och fanny, följ gärna kommer nog koppla videosarna till bloggen också.

Kommentarer
Anonym säger:

Det står fel i din header, det är tre stycken D haha

2013-12-08 | 18:05:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback