throw back thursday

 
 
 
åh minns den här dagen så väl, vi var så lyckliga! vi hade ett helt sommar lov framför oss. och nu sitter jag här och slutar skolan för första terminen i 8:an! det är sjukt hur fort tiden går. och om bara fem dagar är det julafton!
 
idag gick jag i skolan, eller jag hade inte en ända lektion. det ända vi gjorde var att kolla på film.. man undrar ju varför man bara inte kan få sluta! men ja skolan slutade hyfsat tidigt så det var skönt. Nu på kvällen har precis min storasyster varit här och lämnat lite julklappar, jag kunde inte hålla mig och var tvungen att öppna. men vad jag fick får ni veta i samband med alla mina andra julklappar. ha det så bra, puss och kram skumbanan :*
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback