posar


sitter här och posar inför webcamen, lite halvt seriös.
 
Ja som ni kanske förstår sitter jag här vid datorn. Om typ fem minuter ska jag plugga till typ det största SO prov jag haft och det är lite halv tråkigt, men ett plus är att när jag var i Israel (Jersusalem) lärde jag mig lite om det, för en dag var vi på en guiadad tur i jerusalem och det är lite kopplingar här och där.
Har tänkt och tänkt och känner för en förendring utseende messigt, funderar på att göra mitt hår lite ljusare. Ser så fruktansvärt blek ut med så mörkt. Skulle också vilja sola på solarium för att hålla kvar det bruna jag har kvar från israel. men mina föreldrar har inte riktigt svarat ja på det än. Men håret blir nog av om några veckor, i think.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback