xxx

Bild från hotell rummeet i Eilat.
 
hej bästa blogg läsare! Mår väldigt dåligt över att jag inte har bloggat under veckan, jag gjorde faktist en haul video men tog bort den från videofyme, kommer göra en ny lite senare! I helgen så har den till största del spenderats med Louise och pauline. På lördags morgonen gick vi upp klockan 4 för vi skulle nämligen sälja fika till OD för att tjäna lite pengar till klassen. När vi kom hem var vi typ döds trötta så vi sommnade och sov enda tills halv 2, vi åt en god brunch och kollade sedan på The conjuring, lite halv läskig sådär, dock han vi inte se klart hela innan jag skulle hem som var lite synd, och har nog inte mod till att kolla klart den själv.
 
Just nu sitter jag här med en kopp chailatte som jag gjort själv, hittade ett recept på google och kände att jag ville testa. Kan skriva receptet om ni också vill testa gör chailatte (te)
 
ha det så bra, pusssss.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback